DNS

Autor: Ludek <ludek27gda_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 20:24:45 MET DST

Mam problem - przestał działać Internet. Pracuję na Windows 2000, wszystko
działało prawidłowo, po czym w zasadzie bez przyczyny przestał działać DNS.
Jeśli wysyłam poleceniem ping po IP, dostaję odpowiedź, gdy wysyłam po DNS -
pokazuje się komunikat, że nie można znaleźć hosta. Oczywiście strony w
przeglądarce też się nie otwierają, gg nie działa itp. Jak można temu
zaradzić i co w ogóle mogło być przyczyną takiej awarii? (Próbowałem już
wyłączać firewalla, sprawdzałem ustawienia itp., ale nie pomogło) :-(