Re: a jednak samosie zepsulo -> Re: GF4 obraz na TV za duzy? why?

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 19:43:30 MET DST

wojtek wrote:

> znow obraz na ekranie telewizora wyjechal poza ramy, tzn. jest za duzu ...

Do podrasowania wyjścia TV polecam RivaTuner (tego używam) lub PowerStrip.
Dodam, że sam dla mojego GF4 Ti4200 zainstalowałem max. 61.77 (bo jakaś
gra nie chodziła na starszych...)
Chociaż ostatnio zaczyna mnie denerwować brak w Win2k/XP możliwości
podciągnięcia jasności dla Overlaya powyżej 160% (dziwne, bo wersja dla
Win9x umożliwia podciągnięcie do 200%... - tu właśnie pomaga RivaTuner)
- jak będę miał czas, to wrócę do wersji 45.23 (w wydaniu Omegi)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|