podłącznie dysku S-ATA

Autor: Carbo <carbo_at_carbo.com>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 14:20:16 MET DST

Sprawa wygląda tak, że mam dysk tradycyjny, na ktorym mam system, a
dzisiaj dokupiłem sobie dysk WD1600JD na S-ATA. Problem polega na tym,
że jak mam podłączone oba dyski to komputer próbuje uruchamiać się z
tego S-ATA i tylko z tego. Tylko, że w tym momencie to nie ma na nim
systemu.

Próbowałem nawet instalować na nim system, ale instalator windowsa nie
widzi tego dysku.

Mam płytę główną MSI KT6V-LSR. W BIOSie wszystko jest na moje chłopskie
oko OK.

W Boot Sequence mam takie napędy:

IDE-0: WDC WD1200JB-00CRA1
oraz
BBS-0(RAID): WDC WD1600JD 22HBCO

oraz cd-rom i floppy oczywiście.

Czy powinienem już zakładać, że dysk jest zwalony?

Pozdrawiam
Paweł