Re: przejściówka FC- PGA a procesor celeron 1,2 GHz

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 13:42:02 MET DST

> Aidahow, bardzo bym prosił, abyś ten tekst pod spodem ustawił jako
> sygnaturkę, bo mój programik tego nie wycina przy odpowiedzi, a bardzo nie
> lubię usuwać ręcznie sygnaturek. Poza tym oczekuję na raport z pola walki
> sprawie kręcenia twojego Venice :D

Heh :) No wiem wiem, obecnie jestem w trakcie kompletowania drugiego sprzeta
i pracuje na drugim... troche zlomie, jeszcze nie zainstalowalem poprawki do
OE i z delimiterem sa problemy dlatego.. wole go calkiem nie wsadzac - oj.
kilka dni wytrzymasz ;)
A jesli chodzi o raport to oczywiscie bedzie :)

Pozdrawiam
aidahow,