Re: Jaka karta graficzna i jaki procesor??? :(

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 09:10:05 MET DST

fanto2@wp.pl wrote:

> 2 sprawa to taka, ze czytalem duzo dubrycj i zlych opinii na temat kart
> 6600 i 6800 ze oczy bola od siedzenia przy nich ze gry maja freeza komp
> sie zawiesza itd

Nie zaobserwowałem nigdy żadnych freezów itp. z winy kart GF 6xxx
(przynajmniej na wersjach AGP).. A oczy bola jak się siedzi przy
"cieńkim" monitorku CRT albo panelu LCD z "brightness" ustawioną na
100%, karta nie ma tu zapewne nic do rzeczy..

> a radki to w sumie sprawdzone dobre karty

Akurat w ich przypadku masz znacznie większą szanse na problemy -
głownie za sprawą gorzej dopracowanych sterowników/oprogramowania i
większej wrażliwości na jakość zasilania..

> lecz za
> 600zl czy nawet za 550zl kupic karte ktora jest o 50%wolniejsza od tej
> za 850zl(wyselekcjonowany asus)

Zalezy czy tej dodatkowej "mocy" potrzebujesz tzn. w jakich
rozdzielczościach grywasz i czy AA/AF włączone traktujesz jako niezbędny
wymóg..

> prosze o pomoc
> pozdrawiam

Pozdrawiam