Re: Zintegr. k. muzyczna a SB

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 08:25:44 MET DST

a ja polecam stare juz karty firmy diamond, poziom szumow i dynamika
(nawet taniutkiego sonic impact, ktorego aktualnie uzywam), rozlozyla
(zadne tam testy programowe, tylko sluchawki hifi podlaczone do kompa)
wszystkie testowane SB (tzn trafil sie jeden jakis AWE GOLD ale byl na
isie, wiec co mi po jego jakosci?). Kosztuja smieszne pieniadze, sterowniki
masz w systemie (dla kosci vortex 1,2 w win2k, xp).
pozdrawiam
kp