Re: jak działa komputer? - pytanie totalnego laika - przydlugie nieco...

Autor: Berenika <berennika_at_poczta.fm>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 23:27:33 MET DST

Dziękuję wszystkim za obszerne odpowiedzi - nie spodziewałam się takiego
odzewu!
Jeśli czegoś z tego nie zrozumiem, będę się dopytywać;)
Wiem, że ludzie to studiują kilka lat, ale niestety jestem już po 1
studiach, drugie sa w trakcie i już na informatykę naprawdę nie ma czasu...
Będzie dobrze.
Pozdrawiam grupę,
Berenika