Re: Myszka

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 21:25:13 MET DST

> Ciebie tez boli mózg ? Lepiej powiedz mi jak mozna... czy to wrodzona
> glupota, brak umiejetnosci czytania tekstu ze zrozumieniem czy tez wredna
> ironia ??? Przeciez pisze jak bym ze to mycha bezprzewodowa, a kolo mi
> wyjezdza z tekstem typu 'Wyciagnij wtyke z USB'. Koniec.

Mnie przynajmniej ma co bolec w przeciwienstwie do Ciebie. Koledze chodzilo
o odbiornik, posiadasz cos takiego? Czy moze podlaczasz sobie myszke do
wolnej przestrzeni w Twojej glowie? U mnie w myszce Memorex przy odlaczeniu
odbiornila myszka wylaczala sie po 60 sekundach. Ironii wrednej - jak to
nazwales raczej nie stosuje, wychodze jednak z zalozenia, ze jak prosisz o
pomoc na grupie to jakas grzecznosc powinenes zachowac - w przeciwnym
wypadku nikt Ci nic nie doradzi i jak nie kupisz sobie akumulatorkow to
troszke kasy Ci bedzie lecialo w plecy:/ Taki zycie......