Re: Nagrywanie DVD na słabym sprzęcie?

Autor: Rubberbandman <wypass_kasuj__at_wp.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 14:42:03 MET DST

> płyt DVD na nieco słabszym sprzęcie komputerowym. Większość nagrywarek
> zaleca procesor PIII 550 wzwyż, ja niestety dysponuję tylko Celeronem
> 413Mhz + 256 Mb ramu. Dysku mam dość. Pójdzie?

Nie ma problemu, ja na slabszym sprzecie nagrywalem (celek 400) - moja
nagrywarka LiteOn 851, ale z maksymalna predkoscia 4x, bo szybciej juz nie
dawal rady (mimo to np. 8x plyty tez sie nagrywaly, ale nie bylo szybiej niz
4x, bo co chwile dzialal buffer underrun). Co prawda filmu w czasie
nagrywania plyty nie da sie ogladac, ale np. chodzic po stronkach i sluchac
mp3-ójek bez problemu mozna :).