Re: Czy moje pamięci są wadliwe?

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 14:09:05 MET DST

> To się nie bój. Bez problemu chodziłby i na 3.2V.

Dałem na 2.90 V i... szok... wszystkie testy pamięci przechodzą :)

Jednak to nie wszystko. Uruchamiam windę, już ma pojawić się pulpit, a tu
kompletna zwiecha. No to spróbowałem uruchomić Amithlona (emulator Amigi), a tu
również zwiecha zanim pojawił się pulpit.

W akcje desperacji podniosłem jeszcze napięcie CPU (z 1.65 V na 1.70 V). A tu
zaskoczenie, Amithlon uruchomił się bez problemu i podobnie XP. Niestety z 5
min. bardziej intensywnej pracy (z uruchomioną grą) i blue screen :(

Jakiś dziwny jest ten mój sprzęt :(

Chyba, że macie jakiś pomysł, co teraz nie gra?

--
Pozdrawiam, Arek