Problem z SpeedTouch i HP LJ1010

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 13:37:23 MET DST

Witam

Mam dość dziwny problem z Modemem od neo SpeedTouch 330 a HP LJ1010.

Jeśli urządzenia te są jednocześnie do komputera i oba zaczynają "coś
robić" to komp zalicza zwis (wszystko "zamarza" po 30 sekundach robie
reset bo cierpliwość się kończy)
Jeśli natomiast podłącze oba urządzenia pod dwa osobne kontrolery
(zintegrowany z płytą i dodatkowa karta PCI) to jest prawie OK bo system
   ma przestoje (zamrożenia na 1-2 sekund w takich samych odstępach) w
trakcie drukowania ale nic się nie wiesza.
Wszystkie stery chyba zainstalowane w każdym razie do płyty, od
kontrolera USB wrzeszczy że nie mam SP1 a mam sp2 więc zainstalowałem
tylko USB filtr wszystko oczywiście najnowsze ze strony VIA

Najbardziej Optymalne podłączenie
Kontroler USB PCI USB 2.0 VT6202:
-drukarka :HP LJ 1010 (USB)

USB na płycie:
- myszka
- modem

Pomocyyyyy co można z tym zrobić i dlaczego drukarka się gryzie z
modemem a czemu nie gryzie się z myszką lub kamerką logitecha?????

Co siedzi w kompie:
Płyta DFI AK74 SC
Procesor :1.2 Athlon
RAM :448MB