Re: Myszka

Autor: Piotr <wuwek_ciachnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 13:22:14 MET DST

> Mam myszke A4-Tech RFSWOP 27
> Optyczna bezprzewodowa gwoli ścisłości.
> Czy jest jakaś sztuczka by ją wyłączyć ? Widziałem kupe podobnych myszy
> A4-Techa ktore mialy spod spodu przelacznik ktory ja wylaczal, by po prostu
> oszczedzac baterie. Nie bawi mnie wyciaganie akumulatorow na noc.

Jeśli używasz akumulatorków to po prostu je bedziesz
musiał częściej ładować.

Myszka ma wygaszanie diody jak nic nie robisz, czyli
oszczędza prądzik.

Ja mam RP-649 i mam ten przełącznik.
Ale niestety musiałem przez niego rekalmować myszkę.
Po kilku dniach wyłączania i włączania przełącznik zaczął
się nie włączać, aż wreszcie zakończył żywot.

Ponadto trzeba mieć niezłe szpony żeby go przełączać - jest
strasznie schowany w obudowie.

Piotr