Re: batter seaver dla Toshiby

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_delete.idea.net.pl.invalid>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 12:46:19 MET DST

Dnia 23 Jul 2005 12:08:02 +0200, zzztoppl napisał(a):

> witam
> wlasnie kupilam laptopa Toshiby (Sattelite L10)i ku mojemu rozczarowaniu w
> firmowym oprogramowaniu nie dodali programu zarzadzajacego bateria[Generalnie
> chodzi mi by ustalic nastepne ladowanie gdy poziom akumulatora osiagnie np 85%
> a nie 99%)
> Czy znacie jakis dobry program do tego celu?
> CZy uzytkownicy innych modeli Toshiby dostali taki program?(jesli tak to czy
> mozna go z jakiejs stronki sciagnac?jesli tak to prosze o linki.

Do mojej Toshiby dołączony był program Toshiba Power Management Utility.
Nie ma w nim opcji ustawiania poziomu od którego zacznie się ładowanie
baterii. AFAIK nie jest to realizowane programowo, tylko sprzętowo -
układ elektroniczny w baterii sam dba o to. U mnie ładowanie zaczyna się
poniżej poziomu 95% naładowania.

--
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
Jeśli chcesz odpowiedzieć, wytnij DELETE z adresu e-mail