Re: LCD + świecący pixel

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 01:12:29 MET DST

Pasztet napisał(a):

> Kupiłem sobie LCD BENQ T705, no i niestety z jednym pixelem jest coś nie tak.
> Przy ciemnym obrazie świeci na jasno, co jest lekko irytujące.

"Jeden lub kilka pikseli są zawsze czarne, jeden lub kilka pikseli są
zawsze białe, jeden lub kilka
pikseli są zawsze czerwone, zielone, niebieskie lub innego koloru.
- Oczyść ekran LCD.
- Kilkakrotnie włącz-wyłącz zasilanie.
- Są to piksele, które są zawsze jasne lub ciemne; jest to naturalna
wada, charakterystyczna dla
technologii LCD."

tyle doradza Ci producent.
poza tym:

"Referring to the commercial standard of an LCD panel, when a single
spot is over 50%, it is regarded as one spot (Red, Green and Blue Rule
1); when two adjacent spots are RG/GB/BR and are over 50%, the max. is 7
dark and 3 bright in the same screen (Rule 2). Please refer to API RGB
LCD PANEL SPEC."

--
                 _____