Re: jaka drukarka spelni moje wymagania?

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 23:05:03 MET DST

Karol_ napisał:
> MyÂla�em juz o HP 400 i hp340(przenoÂna).

Jeśli piszesz o HP DeskJet 400 to przecież to niezły zabytek.
Miałem taką od czasu kiedy się pojawiła na rynku aż do roku chyba 2002.
Chodziła przez połowę swojego żwywota bez zarzutów, a potem źle
pobierała papier - często krzywo, prez co się blokował.
W 2002 padła całkiem.
Na twoim miejscu skłaniałbym się raczej ku wersji mobilnej.

--
majstermod