[laptop] problem z TV-OUT (brak sygnału)

Autor: Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 18:00:54 MET DST

Witam serdecznie.

Mam Laptopa Fujitsu&Siemens AMILO 6100. Jego notę odnajdziecie pod adresem:
http://republika.pl/mcrobocza/note_amilo.pdf

Mam też problem z wyjściem TV.

W biosie wyjście jest włączone, standard PAL. Teoretycznie wszystko powinno
działać. Ale nie działa.

Próbowałem podłączać od razu, z podłączonym telewizorem (start systemu na
TV), próbowałem też podłączać telewizor po odpaleniu systemu. Wyniki -
typowe dla braku sygnału. Cisza... W sterownikach karty brak opcji do
zarządzania wyjściem TV.

Pytanie. Co może być nie tak?

Czy po podłączeniu TV do svideo out => "czincz" na telewizorze powinien od
razu ukazać się obraz?

Używam kabelka, sprawdzonego na innym kompie (NVidia GeForce 440 z TV-OUTem)
i tam wszystko działało w porządku?

Czy ktoś mógłby mi jakoś pomóc?

Z góry dziękuję za wszelkie rady i informacje.

--
Pozdrawiam serdecznie
Mariusz