padniety player MP3

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 15:07:52 MET DST

szukam narzedzi i informacji do sprawdzenia pamieci w playerze mp3
(noname, chodzi mi o narzedzia uniwersalne) na USB - czesc kompow
go nie widzi (chce formatowac) czesc widzi, ale wykrywa bledy
scandyskiem (nie do naprawienia) - potrzebuje czegos co mi na 100%
potwierdzi / zlokalizuje uszkodzenie.

prosze ew. o namiary na stronki / grupy gdzie znajde takie informacje
oraz soft
 - grupe czytam czesto niestety mam problem z pisaniem na nia...

dzieki
ZOMO