Re: notebook - z jakim chipem graficznym ?

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 10:17:38 MET DST

> Witam !
rowniez witam

> Co oprocz grafiki musi miec ten notebook ??

nie wiem czemu pytasz ale moge odpowiedziec na to

> Złącza ?
na pewno usb 2, na pewno karte wifi,
jakby bylo tvout to tez byloby fajnie, ale to nie jest konieczne

> ilośc pamieci ?
docelowo 512, ale na poczatek moze byc 256 (zawsze mozna dokupic)

a ogolne zalozenia poczatkowego notka to:
system: moze byc, ale nie musi
tvout: moze byc ale nie musi
procek: zegar cos powyzej 1.2 (jakis intel - nie chce AMD bo mowia ze sie
mocno grzeja)
ram: min. 256 na poczatek
naped: DVDRW (nie chce zadnego comba)
hdd: szybkosc nieistotna, pojemnosc praktycznie tez nie (min. 20GB, wiec to
chyba spelnia kazdy najtanszy dostepny na rynku)
i karta z wifi tez powinna byc

tak to miej wiecej ma wygladac docelowo
teraz pytanie co bede mogl dokupic pozniej (np. wifi na PCIMCIA a moze
tvout na pcimcia?)

czy notek bedzie mial grafe zintegrowana czy tez bedzie mozna ja wymienic
pozniej?
niestety nie wiem wlasnie jak sie ma sila kart graficznych
a nie chce kupic sobie takiej zeby w ogole nawet starego QIII nie uruchomic
na tym.