Re: Laptop -wybor

Autor: rafalw <ja_at_poland.com>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 08:11:07 MET DST

Dnia Thu, 21 Jul 2005 17:17:51 +0200, ias napisał(a):

> Witam
> Mam zamiar kupic laptopa uzywanego/nowego za ok 3000zl. Od dluzszego czasu
> przegladam posty na grupie. Na allegro znalazlem takiego kompa:
> Komp bedzie glowny uzywany do pracy biurowej, programowania, nauki. Czy za
> taką cene - 2700zl bedzie to dobry wybor? Na allegro znalazlem podobne
> konfiguracje za 3000zl.( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57698909 ,
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=57622308 )
>
> Wszystkie w/w kompy mają podobne konfiguracje. Niektore z nich sa zakupione
> [...]
Nie przejrzałem wszystkich, ale wiekszosc to laptop'y uzywane i bez
gwarancji producenta ...
zastanawiające dlaczego prawie nowy sprzętwystawiany jest jako uzywany ??
nie jestem pewien, ale w przypadku takiego kupna chyba nie ma sie licencji
na Windowsa ...

jeśli zacznie sie cos sypac w tym sprzecie to szukaj wiatru w polu ....
podejrzewam ze moze to byc sprzet wycofany lub poserwisowy ...

za ok. 3000 mozna juz kupic calkiem niezlą nówkę z 256MB RAM, a np. drugie
256 dokupisz taniej niez biorąc model wyższy ....

sam przymierzam sie do HP nx91050, bo akurat taka konfiguracja mi lezy
najbardziej
pozdr, rafalw