Re: Problem z monitorem

Autor: Fuzzy <fuzzy__at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 21:11:39 MET DST

21 lipiec - dzien idealny na /spamowanie :)/,
co tez *Paweł Starzyński* uczynil(a) piszac:

> masz papierowe ściany?? czy to na pewno wina drugiego monitora?

Nie mam papierowych scian ;-) Ale monitory stoja blisko sciany, a to
jest sciana dzialowa czyli pewnie cienka. A tamten monitor to LG :-D
Jest to zdecydowanie wina monitora, bo gdy LG jest wylaczony to mam
obraz jak zyleta, a jak jest wlaczony to jest troche nieostry, mam
delikatne przebarwienia w lewym dolnym rogu ekranu i strasznie widac
efekt pompowania :-( Czy sa moze jakies ekrany na pole
elektromagnetyczne?

--
Pozdrawiam,
  Marcin