Re: Master Boot Record - help !!

Autor: pepe <pepe_81_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 21:24:41 MET DST

Użytkownik <pasztet30@vp.pl> napisał w wiadomości
news:33d9.00000c2a.42df7a2e@newsgate.onet.pl...

> Systemy plików na partycjach dysku nie mają nic wspólnego z jego MBR'em.
> Spróbuj potraktować dysk spod DOS'a poleceniem fdisk z opcją mbr.
> Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie pierwszy sektor dysku, czyli MBR
> jest
> walnięty.
> Żeby potwierdzić bądź wylkuczyć uszkodzenie MBR, najlepiej napisać
> programik
> który spróbuje coś do MBR zapisać a później to odczytać.
> Na życenie mogę Ci taki programik podesłać na wskazany adres (waraz z
> kodem
> [...]

spoko ! dzieki za rady, ale wszystko sie udało... poprostu szkopół tkwił w
wersjach windowsa... nie bede sie rozwaodził co i jak.. ale udąło się... a
coś takiego jak instalacja na jednym kompie i przepięcie dysku do drugiego
spokojnie idzie.. XP sobie radzi bez problemu z tym, przynajmnije w moich
przypadkach.. pozdro !!