Re: PII 400MHz vs. Celeron 466MHz

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 17:48:38 MET DST

Niejaki/a Michał w wiadomości <news:dbo4vc$oqv$1@atlantis.news.tpi.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> Po co? I tak wszystko będzie chodzić na 100 MHz. Nawet jeśli P2 puścisz na
> 112 MHz, to i tak PC100 pamięć wytrzyma takie przetaktowanie o 12 MHz.

Jesteś pewien? To są stare i badziewne kości NoName. Jeszcze nie
przetaktowywałem RAMu, wszystkie kości z jakimi dotychczas miałem do
czynienia mogły pracować z częstotliwością wyższą niż procesor, tak więc
nie było problemów :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//