Re: [głÓpie pytanie]

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 15:09:33 MET DST

[..reszta pominięta..]

> Masz tak długo modyfikować konfigurację OE, aż
> uzyskasz wiersze:

> I nie odpowiedziałeś na najważniejsze:

A, wcale, że nieprawda, bo mam ustawione UUEncode, a NIE MIMe.
Widać to wina innych ustawień dlatego też idę szukać błędu i naprawiać tak,
by było dobrze {BTW: Dzięki za wskazówki co i jak ma być, bo będę teraz
przynajniej wiedział, do czego dążyć. Do czego czasu {c.d.n...}

--
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")