Re: [głÓpie pytanie]

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 14:35:16 MET DST

"Andrew" news:dbo0c4$t1j$1@81.210.122.162...

> I tu mam do Ciebie pytanie. U mnie zawsze jest wszystko ok, a Ty
> czesto upominasz ludzi, że wysyłaja smieci. Podobnie w przypadku powyżej.
> Nie widzę żadnej cyrylicy. Czy to znaczy, że ja tez mam źle
skonfigurowanego
> OE?
> I które ustawienia sa właściwe?

No... fajnie, tylko skoro Ty nie widzisz cyrylicy i ja toże :P {to tak
apopos} to w czym problem ?
O tej cyrylicy nie ja napisałem (pretensje apropos cyrylicy) więc skąd
akurat do mnie o tym mowa ?

Radosław Sokół" news:dbo298$btt$1@polsl.gliwice.pl...

Wejdź w Narzędzia -> Opcje -> Czytanie -> Ustawienia międzynarodowe i
*wyłącz* opcję Użyj domyślnego kodowania
dla wszystkich wiadomości przychodzących. <ciach>

Nie wiem, czy potrzebnie, czy nie, ale zaczynam się trochę irytować :|
Czy mam podać swoje ustawienia ? Voila:

Narzędzia -> Opcje -> Czytanie -> Ustawienia międzynarodowe -> Użyj
domyślnego kodowania
dla wszystkich wiadomości przychodzących - mam !!! w*y*ł*ą*c*z*o*n*e !!!
/mogę przeskać skan na priv jeśli ktoś nie wierzy ? /
Dobrze jednak, że pojawił się ostatni post napisany w tym wątku przez
'Walduss' bo chyba zaczynało to być już Off T.. !

--
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")