Re: [głÓpie pytanie]

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 13:56:35 MET DST

cOOba napisał(a):
> Nie podałem, jako, że {choć to pewnie nadinterpretacja} nie sądziłem, aby
> wersja systemu miała coś do rzeczy.

Ależ ma mnóstwo.

> Skoro jednak tak to: OS to WindowsXP Home. Wracając na chwilę do pierwszej
> części

W takim razie polecam dokładne i nieco jaśniejsze
opisanie problemu (a szczególnie objawów) na grupie
pl.comp.os.ms-windows.winnt, która zajmuje się
Windows XP.

Jaśniejsze, bo ja zrozumiałem, że chodzi o całkowite
zatykanie się komputera (czyli jakaś opperacja nie
jest kończona, jakby zawieszała się), a inni widać
zakładają, że chodzi tylko o spowolnienie.

> I otóż (można mi wierzyć, lub nie) ale ja tam BYŁEM i robiłem dokładnie to,
> co zostało opisane.

Na pewno?

Wejdź w Narzędzia -> Opcje -> Wysyłanie -> Format
wysyłania do grup dyskusyjnych. Masz zaznaczone
Zwykły tekst, a pod przyciskiem Ustawienia zwykłego
tekstu masz włączone MIME, a nie UUEncode?

> Dziwne, że twierdzisz, jakobym wysyłał posty cyrylicą, bo przecież widzę,
> jak post wygląda skoro śledzę wątek w chierarchii grupy ;) ????

Bo masz włączone ignorowanie zestawu znaków. To też
powinieneś wyłączyć. Instrukcja jak to zrobić jest
w mojej odpowiedzi na post Adrew.

> To w końcu ma, czy nie ma - Mnie się wydawało, że mimo wszystko ma, ale
> widzę, że czasem odpowiedzi są tak oczywiste, że tylko w błąd wprowadzają.

To zależy od objawów. Jak napisałem: ma wpływ, jeżeli
objawy to spowolnienie stowarzyszone z terkotaniem dysku
swapującego strony pamięci w obie strony; nie ma wpływu,
jeżeli objawem jest zatrzymanie jakiejś operacji lub
spowolnienie bez intensywnej pracy dysku.

Wyznacznikiem jest *praca dysku*.

| Radosław Sokół  |  Administrator systemów komputerowych  |
|                 |  Politechnika Śląska w Gliwicach, RE   |