Re: połowa RAM'u ?

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 13:35:25 MET DST

news:dbnp52$8t0$1@polsl.gliwice.pl...
> och.karol napisał(a):

> PS. Ustaw prawidłowe kodowanie w OE, bo wysyłasz śmieci!
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Poczytałem, poprawiłem, śmieci nie powinno być.
Dzięki za info - nie spędzam za duzo czasu w necie i stąd moja niewiedza.
Najbradziej ubawił mnie tekst "...jako że jest to czytnik (chodzi o OE), z
którego najczęściej korzystają nowicjusze :)...".
Znam wiele osób (bynajmniej nie lamerów), którzy korzystaja z OE. Jak dla mnie
ma jedną, dużą zaletę - jest najlżejszy z rozsądnych czytników. Nie ma on wad -
ale który ich nie ma.

pozdr

karol
odpowiadając usuń "usunto." w adresie