Re: podkręcenie SEMPRONA

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.NO-SPAAM.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 02:06:25 MET DST

Użytkownik "205GTI" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dbmbre$72o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy można a BIOSie podkręcić Semprona ?
> Obecnie jest ustawiony na 1.5Mhz a jego maksymalna częstotliwość to 2.4Mhz

Jakiego masz semprona? Nie wiem o co ci chodzi z tym 2,4 i jak juz to chyba
ghz a nie mhz... Ja mam semprona 2200, plyte asrocka i kreci mi sie na
BOXowym chlodzeniu do prawie 2 ghz bez zawieszania w zadnych grach,
temperatura to ok 40 stopni, w szczycie nie wiem ale mysle ze bedzie z 48.
Jak juz wezmiesz sie za podkrecanie to monitoruj na poczatku temperature

--
Kubaz