Re: konfiguracja nowego komputera do oceny

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 00:56:02 MET DST

Jolly Roger napisał(a):

> Ba, wręcz bezgłosne :D

Tak, racja, pasywne.

> Asus był swietny za Czasów płytki P2B (pentium2), a teraz jest już tylko
> bardzo dobry. Zresztą teraz słabych marek ze świecą szukać.

To była kultowa płyta, szkoda, że jej nie posiadałem. co do słabych
marek to Asrock, ECS jeśli istnieje, coś tam jeszcze się znajdzie. Dobre
to wiadomo jakie - Abit, Asus, DFI, Epox, Gigabyte, MSI.

> I jak się z tym nie zgodzić - święta racja, chociaż jak ma się więcej kasy
> to i w coś lepszego można zainwestować, np. boski Titan Vanessa, albo
> Thermalright XP-120, tylko cena sporo przekracza 200 zł.

Tylko po co? :)
Jestem przeciwnikiem kupowania kompa za 10 000 zł, bo tego się nie
wykorzysta, chyba, że komputery specjalne np. do sterowania czymś tam
czy stacje graficzne Silicom Graphic.

> :D Nawzajem, nawzajem :D

Dziekuję!

> Prostation to akurat kawał dobrej obudowy. Całkiem niezła cena jak za taką
> budę. Co do dodatkowych wentyli, to nie są potrzebne, ale jak ktoś chce
> jakieś 80x80 (byle poniżej 1500RPM, najlepiej jakby dmuchał na dyski) to
> można takie coś zainstalować + 120x120 jako wentyl wyciągający (nie więcej
> jak 1200 RPM)

No ja kupujac wentylki nie pomyslałem, że te parę dB róznicy będzie
istotne.

Pozdrawiam bardzo wakacyjnie
PS Naprawcie pogodę Drodzy Grupowicze...

--
Proximus