Re: konfiguracja nowego komputera do oceny

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 00:49:53 MET DST

Jolly Roger napisał(a):
> No wiesz, obecnie mam w posiadaniu Modecom Winner Silver i wygląd jest OK,
> ale jak patrzę na budy marki thermaltake, to dochodze do wniosku że są one
> bardziej urodziwe niz modecomy. Za to cenę mają 4 x wyższą.

Muszę po wakacjach looknać, bo dziś mi się już nie chce :P
Thermaltake fajne, ale drogie w cholerę.

> Prostation jest super, bordzo je lubię.

Ja też, moja "ukochana" obudowa...

> Enlight to był kiedyś high-end, a teraz taka średnica. Cenę mają
> przyzwoitą, a wykończeniu niczego nie mogę zarzucić. IMHO najlepszy wybór
> pod względem cena/jakość, ale w Polsce jakoś niezbyt popularne no i z
> dostępnością też nie najlepiej. Za to nie lubię Tracera - jak mam coś w
> nich składać, to od razu dreszczy dostaję - ileż to razu sobie w nich łapy
> pociąłem (za to nieźle się prezentują). Brrrr.

Nie wiem, nie składam zawodowo komputerów. Jeszcze nie składam, może za
jakiś czas...
Co do pociętych rak to już widziałem takie słabo wykonane budy. Masakra.

--
Proximus