Re: Problem z dyskiem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 21:25:08 MET DST

"Keiser" db2nch$np$1@news.dialog.net.pl

> Kupiłem sobie takiego szrota HP Vectra VL (166 MHZ).
> W środku jest dysk Seagate (HP) 1,6 GB.
> Problem tkwi w tym, że nie mogę zainstalować systemu operacyjnego (np. Win
> 98, Win ME).
> W tym kompie nie ma cd-rom ani fdd, więc wykręciłem ten dysk i podłączyłem
> do innego komputera (lepszej klasy 2.5 GHz) aby rozpocząć instalację do
> pierwszego restartu, a później wsadzić go spowrotem do tego HP Vectra.

Ja przekładałem któregoś W9x z komputera do zupełnie innego komputera
i udało się. :) (nie chciało mi się od zera instalować)

> Niestety, ale są ciągle problemy (robię to w dosie) np. proszę czekać, trwa
> inicjowanie instalacji... [i nic].
> Miał może ktoś podobny problem?

Na innym komputerze skopiuj instalkę na ten dysk i zainstaluj tam szczątkowego
DOSa, po czym przełóż dysk do komputera docelowego i uruchom ten komputer z tego
dysku, a następnie po prostu zainstaluj z tego właśnie dysku W9x. :) Później
instalkę możesz usunąć (raczej nie) lub zostawić (szkoda miejsca na takim dysku,
bo to jednak paręset mega)

E. :)