Re: Epson C43 SX - drukowanie bez kolorowego - da sie?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 19:18:00 MET DST

Kubaz wrote:

> Witam,
> da sie drukowac w powyzszej drukarce bez kolorowego tuszu? Pokazuje
> mi, ze sie skonczyl caly a mi nie jest potrzebny, w instrukcji jest,
> ze nie mozna ale moze sa jakies sposoby zeby sie dalo?

Możesz kupić reseter do pojemników i go zresetować. Koszt około 20 zł.
Możesz kupić też zamiennik poniżej 10 zł i go po prostu używać.
Ewentualnie oryginał, na Allegro za 20 zł. Gdybyś miał jeszcze chociaż
troche tuszu, mógłbyć zamrozić jego stan za pomocą SSC Service Utility,
ale jeżeli sie skończył, pozostają tylko wcześniejsze rozwiązania.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl