Re: Drukarka HP Deskjet 6540

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 11:01:39 MET DST

Indywiduum zwane *MMM*, w wiadomości
<dbl24e$8tr$2@atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> Czy HP DJ 6540 to bedzie dobry wybor na dukarke domowa?

Posiadam takową :)

> I jak wyglada sprawa zuzycia i kosztow materialow eksploatacyjnych do niej,
> jesli by ktos wiedzial to prosze o info.

No cóż. Jak to HP, wkłady są drogie, bo zintegrowane z głowicami. Dzięki
temu problemów eksploatacyjnych jkoa takich nie ma.

Co do pracy: w trybach dobrej jakości jest dość cicha, w draft głośna i
trzęsie się jak diabli ;) Drukuje naprawdę ładnie już w trybie Normal.
Mam od pół roku, więc to nie za długi okres. Wydrukowałem jakieś 700
stron tekstu i czarny tusz jeszcze jest. Koszt nowego to około 120 zł.
Dla mnie zupełnie przyzwoicie.

Jak coś jeszcze chciałbyś wiedzieć, to pisz.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka