Re: kto ma minipc

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 08:44:51 MET DST

Teo wrote:

> AMD K6-2 400MHz + jakakolwiek grafika z TV-Out i wsparciem dla mpeg2 +
> karta dźwiękowa 5.1 ze S/PDIF OUT + mała czarna obudowa wystarczy (do
> tego chłodzenie cichutkie i malutki zasilacz).

O! Mój procek :) Mi tylko pod linuksem chodzi dość płynnie niestety (bez wsparcia).
Lepszy wybór to chyba VIA jednak.
Co do barebone - też zamierzam coś takiego kupić. Sempron 64bit i pewnie Shuttle.
I mam zamiar poprzestać na zmianie sprzętu przez kolejne 3-5 lat.
Co do obudów do mini ATX to cienko jest. Ładne aluminiowe obudowy to wydatek kolo 600
(czyli cena barebona Asus Pundit).

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"