Re: Nagrywarka DVD Pionier

Autor: Rubberbandman <wypass_kasuj__at_wp.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 23:02:18 MET DST

> W czym może być problem ? Spróbuję inne płyty (powiedziano mi, że płyty
> TDK
> są markowe), ale może popełniam jakiś błąd albo ten Pionier nie jest taki
> dobry, jak mi powiedziano w sklepie. Tylko nie wiem, jak to sprawdzić.

Sprawdz pod swiatlo jak wyglada powierzchnia tych TDK przed nagraniem, czy
nie ma zadnych smug, odciskow palców itp. (raz mialem odciski palców na
plytach, bo koles w sklepie byl bardzo mily i kazda plytke z osobna wlozyl
mi do koperty lapiac za powierzchnie... szkoda slow, i szkoda ze na to wtedy
nie zwrocilem uwagi). Niestety plytki dvd sa bardzo wrazliwe na wszelkie
zabrudzenia - odcisk palca na plycie przed nagraniem to juz zupelna porazka,
mozna sie pozegnac z nagraniem. A moze masz jakiegos starego biosa w
nagrywarce, który ma problemy z tym rodzajem plyt? Polecam stronke
cdrinfo.pl, tam napewno znajdziesz rozwiazanie tego problemu,
Pozdrawiam