Re: celeron 400 bez pasty

Autor: Rubberbandman <wypass_kasuj__at_wp.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 22:31:52 MET DST

> Czy stary cel 400 spali sie w szybkim tempie, jesli uruchomię go bez pasty

Nie potrzeba zadnej pasty, to nie ta epoka :) - mój celek 400 smigal bez
pasty z malym radiatorkiem i wentylatorkiem kilka lat. Jak go kupowalem to
nawet nikt nie sugerowal w sklepie takich zabiegów. Jakis rok temu go
opchnalem znajomej i dalej smiga. Nawet nie zawracaj sobie tym glowy!
Na 450 pewnie by poszedl, ale to chyba musialbys podkrecac go
czestotliwoscia plyty (zablokowany mnoznik :( ). Pewnie przy ustawieniu
75MHz nawet dyskowi nic sie nie stanie (jak chcesz ustawiac wiecej to radze
odpiac dysk :) ), ale ja bym sobie odpuscil - w koncu filmy smigaja bez
problemu na tym procku :).
Pozdrawiam