Re: Re: sklepy internetowe

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 21:21:09 MET DST

wafd wrote:

> Witam,
> Zasilacz z komputronika "prawie" doszedł. Prawie, bo kurier zostawił o
> 19 awizo. Firma DHL z Lublina. Na awizo był kontakt do kuriera, ale z
> błędnym telefonem komórkowym. Widocznie wydrukowali tak dużą ilość
> druków, że po zmianach nie "chciało" im się tego zmieniać. Polska
> rzeczywistość. Zasilacz pojedzie z powrotem do Lublina. Jednak w dalszym
> ciągu wina leży po stronie sklepu, że "bawi" się z takim
> dostarczycielem. Ręce opadają.
> Pozdrawiam.
> Wafd

nie narzekaj, dhl jest jeszcze jedną z lepszych pod tym względem firm.
są bowiem i takie, co najpierw próbują dostarczyć przesyłkę koło
południa, kiedy wszyscy ludzie są albo w pracy, albo w szkole albo
gdziekolwiek indziej, a potem za ponowne dostarczenie każą sobie
płacić... a odebrać przesyłkę bezpośrednio w magazynie można do 16 :).
bajka po prostu. dhl, stolica - te dwie firmy jeszcze szanują czas klientów.
pozdr
szydas