Re: Rozszezanie pamieci SO-DIMM

Autor: WaLker <jackysky_at_polbox.com>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 17:44:06 MET DST

Użytkownik "Brzezi" <usunto.brzezi@enter.net.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.ddpqa6.rfe.usunto.brzezi@brzezi.info...

> Wyslalem maila do serwisu Acera, i tak mi odpowiedzieli:
>
> "Jeśli chodzi o samodzielny montaż - nie ma problemu. Powienien mieć pan
> wolny slot od spodu komputera. Samodzielny montaż w tym przypadku nie
> powoduje utraty gwarancji."
>
> ale jak bede mial to zrobic, to bede musial sie jeszcze raz upewnic, moze
> ktos juz robil to tez we wlasnym zakresie, i moze potwierdzic, nie
powoduje
> to utraty gwarancji...?

Skoro masz osobną klapkę do odkręcenia, a nie musisz rozkręcać całej
obudowy, to na pewno nie powoduje to utraty gwarancji. I dasz sobie z tym
radę bez problemu. Wystarczy odkręcić jedną śrubkę :) Pamiętaj tylko o
wyciągnięciu baterii z laptopa, przed wykonywaniem tej czynności. Dokup 512
MB Kingstona cl 2.5 i żyjesz :) No przynajmniej ja tak zrobiłem i jest
rewelka.

Powodzenia!