Re: kto ma minipc

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 15:29:48 MET DST

Użytkownik "Bartolini" <kordek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dbiud1$gbu$1@inews.gazeta.pl...
> witajcie
>
> czy ktos z was ma moze mini pc? Ostatnio znajomy polecil mi odwiedzenie
> serwisu www.minipc.pl. Przyjrzalem sie i niby ok, ale czy to troche nie
> fanaberia? czy warto na to wydawac ekstra kase, skoro mozna za te same
> pieniadze miec o wiele lepsza tradycyjna maszyne?

rownie dobrze, mozesz powiedziec, ze nie ma sensu kupowania opla corsy,
ktory ma sluzyc glownie jako transport zony do geanta, skoro za mniejsze
pieniadze mozna miec zuka, a i towaru sie wiecej zmiesci.

tu wlasnie chodzi o wyglad, a nie o zawartosc, czy tez moze najpierw o
wyglad, a potem o zawartosc. jak chcesz obok wychuchanego sprzetu audio
postawic kloca w obudowie marki ziutex zlomex codagen spolka zoo to prosze
bardzo, ale dla wielu estetyka ma znaczenie i brudno szary kawal plastiku im
sie nie komponuje w tzw. living roomie

imho warto, jako np drugi komputer to filmow, muzyki itp. ladnie sie
prezentuje, rodzina d.. nie zawraca, bo mozna im film puscic i niech sie
odczepia od "glownego" komputera.

tbg