Re: matrox G2+/MILA/8D/CPQ i win98se

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 14:32:25 MET DST

> Wlasnie nie byly fabrycznie ta karta z wyczytanych oznaczen jest z
> compaqa. No wlasnie jak ten problem rozwiazac - via + g200 w win98se?

Poeksperymentuj z roznymi wersjami sterownikow, zainstaluj slawetne
4in1, wylacz w BIOSie co sie da z zaawansowanych funkcji AGP.

Ale IMHO olej te Matroxy i wstaw jakies ATI. RAGE na przyklad.
Oszczedzi Ci to kupy czasu i zabaw.

Mnie sie nie udalo zmusic do stabilnej pracy dwoch roznych kart na
G200 z plytami opartymi o VIA ApolloPro. W koncu wygooglalem, ze
w tych chipsetach byly jakies niezgodnosc i tepe i tede... :/

Tak czy inaczej - poddalem sie. Matroxy wyladowaly w plytach
z chipsetami Intela, a na VIA poszly jakies starsze S3 ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.