[OT] Jakieś dobre nośniki DVD

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 11:41:52 MET DST

a skoro już o nośnikach, to nie wiem czemu, ale ostatnimi
czasy trafiają mi się nagrane płytki DVD na których są
jakieś błędy CRC... to ciekawa sprawa, bo z wyglądu płytki
wyglądają na idealne i porządne (nie ma zarysowań)... tak
się zastanawiam jak mogły powstać te błędy CRC? bo to chyba
nie nowa plaga, tym razem walniętych DVD? P.S. testowałem te
uszkodzone na dwóch nagrywarkach - efekt ten sam...