Drukarka EPSON C43 - podajnik???

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.NO-SPAAM.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 23:32:13 MET DST

Witam
Mam druarke epson c43, przy instalacji wszystko ladnie wykrywa (port LPT)
ale jak che drukowac to dokument nie moze byc przeslany do drukarki LUB jest
przeslany a cos jest z hmm podajnikiem?
Swieci sie caly czas czerwona dioda na przycisku obok powera, kartki sa
ALE - nie wiem jak tam dziala podajniek, jak patrze do srodka to cos mi sie
widzi, ze moze byc cos zpesute, czegos brakowac bo nie mam pojecia jak to
moze dzialac... ale z drugiej strony niby niczego tam nie brakuje:)
Jak wepchne jakos recznie jedna kartke to wtedy walki chwyca i wciagna ale
jak lezy pliczek to za cholere nie moge pojac jakim cudem to ma czerpac
kartki...
Poradzi ktos cos?

--
Kubaz