Rozszezanie pamieci SO-DIMM

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 19:41:48 MET DST

Witam.

Chce w laptopie Acer Aspire 5002WLMi dodac troche ramu, w tej chwili oba
gniazda pamieci sa zajete: 2x256MB, chce jedna kosc 256 wymienic na jedna
512, zeby w sumie miec 768MB

w serwisie dowiedzialem sie ze moge to zrobic we wlasnym zakresie bez
utraty gwarancji, zreszta i tak bym nie skozystal z ich uslug, poniewaz
cena jaka krzykneli za 256MB to 169 zl netto, a ja we wlasnym zakresie za
174zl tez netto, moge miec ale 512MB, smieszni sa :>

i tutaj moje pytanie, czy tak jak w zwyklych PCtach nie ma wiekszego
znaczenia, jakie kosci wloze, wazne zeby byly tego samego typu, czy tak
samo bezproblemowo jest w laptopach?
chce dolozyc taka kosc: KINGMAX SO-DIMM DDR 512MB PC333, czy to bedzie
dzialac? :)

dzieki z gory za pomoc.

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][   Ta sygnatura zostala automagicznie      ]
[       Ekg: #3781111            ][   wygenerowana programem Signify v1.14.   ]