Re: 4 monitory LCD który wybrać?

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 16:17:48 MET DST

"Kurciok" <kurciok@poczta.BEZSPAMUonet.pl> wrote in message
news:dbgb2u$jk2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A możesz powiedzieć dlaczego? Bo jak narazie mnie nie przekonałes :)

Bo Samsung to totalny low-end, szajs i tandeta.
A o Belinei nie będe się wypowiadał, bo nie chce
przeklinać...Chyba tylko Medion jest gorszy.

Nie mówie, że te, które podałem są rewelacyjne, ale napewno
lepsze od twoich !

Ale zaraz się odezwą importerzy Samsunga, itp. (na grupie jest ich tu
od cholery) i wcisną Ci Samsunga :D :D :D albo Belinea czy LG :)

--
Pozdrawiam, Dżej-dżej (J. Jarocki)
Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?