Re: GF6600(GT) + ZM80C

Autor: ..::Friend::.. <nice_at_oo.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 08:25:43 MET DST

> jako że zastanawiam się nad nową kartą graficzną, a karty GeForce
> 6600/6600
> GT to obecnie IMO optymalny wybór, mam następujące pytanie:
> czy na kartach GeForce 6600, ew. 6600 GT można zamontować pasywne
> chłodzenie Zalmana - ZM80C?

> Jakie doświadczenia z tym zagadnieniem mają szanowni grupowicze?

Da się czy nie wg mnie nie ma sensu, ta karta produkuje duze ilosci
ciepła tak ze nawet gdyby sie dało to zrobi Ci się piekarnik z komputera
(no chyba ze masz obudowe otwartą). IMHO na te karty najlepszy jest
ARCTIC, sam mam GF6600 AGP i zmieniam teraz na GF6800LE tylko po to aby
zamontować ARCTICA (bo do 6600AGP takowego nie produkują)

(ps moze ktos chce kupić GF6600 AGP Leadtek dwu mieszięczna na prawie
pełnej gwarancji za ~420zł Kraków)

GM