Re: WinXP identyfikowany jest u mnie jako... LINUX! :-o

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 19:50:06 MET DST

Słynny grzebolog *adasiek* podał dziwną wiadomość datowaną na 17 lipiec (
niedziela) o godz. 15:11, o treści :

> jakos nie chce mi sie wierzyc w takie wytlumaczenie; ktos musialby byc
> bardzo nierozsadny, zeby identyfikowac system operacyjny w taki sposob;
>
> sam mam NATujacy routerek na linuxie (bez proxy) i jezeli chodzi o

Właśnie proxy, tu jest pies pogrzebany (a może windows pogrzebany?)
> strone java.com to po mlasnieciu "download" pokazuje mi stronke z
> plikami dla windows - wiec wykrywa chyba dobrze;

U ciebie będzie poprawnie identyfikował, u /kicurka/ nie.

> nie sadze zeby adminsitratorowi sieci chcialo sie bawic w modyfikowanie
> on-line danych przesylanych protokolem WWW - chyba ze tego typu
> modyfikacja jest niezamierzona i wynika np. ze zle skonfigurowanego
> jakiegos pozytecznego modyfikowania - np. usuwania wirosow;

Tu raczej chodzi o całkowite oddzielenie użyszkodnika LAN od sieci
zewnętrznej, a że przy okazji utrudni to niektórym życie to już inna bajka.

> adas;

Pozdrówka :)

--
     ..::WISKOLER::..