Re: Obudowa CHIEFTEC BA-01B-B

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 18:26:04 MET DST

> kupuj i sie nie zastanawiaj, ja mam ta sama obudowe tylko z innym przodem,
> tez myslalem zeby zalozyc tylne wentki, ale w koncu stanelo na tych 3 z
> boku co dyski chlodza i mam temp 21C w obudowie a mam bartona 2500@3200
> , 1gb ramu, radek 9550, 3 napedy optyczne, audigy2, i 3 barracudy (one
> generuja mnostwo ciepla), a gdy dni sa upalne to temp budy wzrasta do
> max 24-25 stopni.

Zastanawiaj się właśnie. To są Twoje pieniądze, a obudowy te nie są
najtańsze. Ja kupiłem w tamtym roku. Wcześniej miałem jakieś tam standardowe
za 60 zł. Mają fajne rozwiązania, przyznaję, ale mogły by być troszkę
tańsze.

A co do wypowiedzi Vulcana w sprawie temperatur to proponował bym zmierzyć
termometrem. Jeżeli w obudowie masz 21 C to ile masz w mieszkaniu? Przecież
nie można schłodzić do niższej temperatury niż temperatura czynnika
chłodzącego. Ja w upalne dni w mieszkaniu mam 26-28 C i mniej niż 30 C w
obudowie nie może być.

Pozdrawiam

--
Zbychu