jaki notebook do 7000PLN

Autor: Argon <argon001_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 14:50:52 MET DST

Jaki notebook polecacie do ceny 7000PLN?

Zastosowanie:
Przenosna stacja robocza sluzaca glownie do programowania

Preferowane elementy:
Zalety dzialania na bateriach doceniam dlatego tez procesor Pentium M a nie
np. P4
1GB RAM, w miara szybki dysk (jak na notebooka)
Matryca 1280x800 (1400x1050 to dla mnie troche za duzo) a panorama powinna
zapewnic wystarczajca widocznosc
WiFi, Irda

Zastanawiam się nad 4 modelami:
TOSHIBA TECRA A4-131 z 1GB RAM
FUJITSU-SIEMENS AMILO M1437
Asus M6V (M6V-B0010H)
Acer Aspire 1694 WLMI (1024MB, 100GB)

Toshiba to najbardziej markowy z tej grupy, posiada niezla matryce itp,
ogolnie dosc fajny (wie ktos z doswiadczenia czy tn modem na irde? na karen
http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=undefined&KatItemCId=2863 pisza ze
nie ale toshiba ze tak http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi-
bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?service=EU&PRODUCT_ID=102619
&DISC_MODEL=0&toshibaShop=reseller )

FS wyglada tez niezle ale jakos nie ufam w ich serwis, mialem z nich
niezbyt dobre doswiadczenia.

Asus? Nic o nich nie wiem ale podobo maja niezla opinie.

A Acer? Hm, wyposazenie ma niezle, ale jak jest z jego jakoscia? Podobno
wyzesz modele Acera maja przwzwoita jakos, tylko pytanie czy to jest wyzszy
model? A jak to ten to moze Acer Aspire 9104WLMi?
Jak a Acerze sprawuja sie wbudowane glosniczki? Nie oczekuje cudow, byle
tylko czasem mozna bylo cos na nich uslyszec.

Bede wdzieczny za wszystkie uwagi.

Argon