Re: PC Chips M726 i obsługa AGP

Autor: Grzegorz Kapusta <traper_at_cashflow.com.pl_USUN_TO>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 22:36:40 MET DST

> Mam podobny problem,- płyta M726 , grafika nForce 2 MX400 i W XP Pro i
> ciągłe zwisy. (komunikat - problemy z grafiką).
> Jakiej płyty powinienem szukać, co sugerujecie do obudowy - niestety AT,
nie
> chcę dużo inwestować, bo to i tak staruszek uzywany jako rezerwa.

Niestety dużego wyboru nie ma, płyty pod PII są najczęściej w standardzie
ATX. Dzisiaj na Allegro właśnie zeszła bardzo fajna Asus P2B-B, takiej
możesz
szukać. Albo tak jak radzi Sławek:
praktycznie za te same pieniądze płyta, co prawda ATX, ale z obudową.
Przy tej opcji musisz uważać aby płyta miała wolny slot AGP abyś
mógł wsadzić swojego GeForce'a. Chyba, że Ci na tym nie zależy,
bo grafika wtedy jest zintegrowana.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta