Re: Problem z ATI

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 17:05:00 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dbb682$2of$1@opal.futuro.pl...
> CodeBoy napisał(a):
> Przekopalem MS i to mnie rozbawilo do reszty
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318023
> Computer stops or continually restarts with ATI RADEON video adapter
> CAUSE
> This issue may occur if the driver for the video adapter is the
> incorrect version.
>
> To juz ten blad ma nawet opis na MS, czyli ati od kilku miesiecy napewno
> zna problem i ma uzytkownikow gleboko w powazaniu
> dziekujeny ci ati, ja juz ci dziekuje na wieki, szkoda tylko ze wydalem
> [...]
Sprobuj wyczyscic sterowniki tym http://www.drivercleaner.net/
Pewnie wiele nie pomoze, skoro i tak bylo po formacie, ale jesli
bedzie Ci sie chcialo pobawic z innymi, to jest to bardzo skuteczny
program. Uzywalem go jak sie przesiadlem z nvidia na ati, no
i po problemach ze sterownikami (omegi i dna sa duzo bardziej
niestabilne niz oficjalne, ale glupio pomyslalem ze sprobuje
ich najpierw)