Re: Za SZYBKIE pamieci????

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 16:13:09 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 15 Jul 2005 11:44:32 +0200
is the real date, "maX" <aver@interia.pl> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>To pusc tego P3 tymczasowo tez na FSB 66 i sprawdz czy dalej sa zwiechy.
>Skoro plyta na Via to mozna ustawiac pamiec asysnchronicznie. Jesli "zda"
>w/w test to pusc procka normalnie na FSB 100MHZ, a pamieci na HOST-33 czyli
>66MHz (czyli tak jak wczesniej z celkiem). Powinno sie wyjasnic co stwarza
>problem.

Jakakolwiek czestotliwosc ponizej nominalnych 100mhz powodowala
zwiechy na twardo. Przecwiczylem to od razu na poczatku, ale dzisiaj,
po prawie tygodniu rzucania kurwami, sprobowalem w druga strone -
podkrecilem nieznacznie procka do 7x105mhz... i jak reka odjal.
Wszystkie programy, ktore przedtem twardo odmawialy jakiejkolwiek
wspolpracy, teraz instaluja sie i ruszaja bez zadnego problemu.

I NIECH MI KTOS TO KU**A WYTLUMACZY!!! :-)

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.